Moet ik me zorgen maken als me vriend al 3 dagen moe is zonder dat die iets actiefs heeft gedaan?

Mijn vriend is nu al 3 dagen lang moe zonder dat hij iets actiefs heeft gedaan. Hij slaapt voldoende en heeft geen koorts, wel is die erg verkouden. Moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, nu nog geen reden tot paniek. Verkoudheid werkt bij mij altijd vermoeiend. Al doe ik weinig ben ik al uitgeput.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welnee, geen enkele aanleiding tot zorg. Het zal vast de verkoudheid zijn, een virusinfectie dus.

Antwoorden (1)

Als jij vind dat je je zorgen moet maken dan moet je dat zeker doen. De vraag is natuurlijk of hij zich ook zorgen maakt want jij kunt wel naar een dokter gaan maar hij is degene die daar dan naar toe moet.
Vraag eens verder uit naar andere klachten of opvallende dingen zoals eetlust, sexdrive, veel drinken, meer plassen, etc.
Bij twijfel gewoon naar de dokter gaan. Beter 3 x voor niks dan 1 x te laat.