rare smaak in me mond! Hoe kan dit?

Ik heb al een dag of 6 een rare smaak in me mond. En als ik me mond dicht heb lijkt het net of er een nare geur van binnen in me mond door me neus komt. Weet iemand een oplossing! Poets soms wel 4 keer me tanden op een dag en gebruik mondspoeling mondspree!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

dat kan komen door een ontstoken tandvlees, een rotte tand of misschien heb je een ontsteking in je voorhoofdsholte of een van de andere sinussen. stap 1 de tandarts, stap 2 de kno-arts
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is je tandvlees ontstoken en daardoor je rare smaak in je mond verklaart.
Maak een afspraak met de tandarts/mondhygiënist.