waar heb ik na 20 jaar dienstverband recht op als ik mij uit wil laten kopen bij mijn huideige werggever

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

bij ons is het zo 1000 euro per gewerkte jaar

20.000 euro voor jou dus

netto Of bruto?

netto!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan de situatie, aan je functie, aan je contract, je leeftijd en je huidige salaris.

De zogenaamde simpele kantonrechters formule gaat uit van 1 maandsalaris per gewerkt jaar. Maar dat is dan ook weer afhankelijk van je leeftijd.

Berekenen van deze formule geeft je het bedrag wat je waarschijnlijk bij ontslag zou krijgen. Dus als je huidige werkgever je wilt uitgeven moet je minimaal op dat bedrag uitkomen + een toeslag omdat je geen recht hebt op een uitkering.

Maar zoals gezegd, dit is van heel veel variabelen afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je uit wilt laten kopen,zul je toch zo iets als vennoot of aandeelhouder zijn,vermoed ik. Als je een normale werknemer bent neem je ontslag en dat levert m.i. niets op,dan je vrijheid.