Gaat mn heupvet ooit weg?

Ik ben goed aan het afvallen, maar heb nogal heupen. Ik vroeg me dus af naarmate ik meer afval, gaat dat vet dan ook daar weg? Of heb ik uiteindelijk een hoop kilo's verloren en blijf ik erg vettige heupen houden? Ik sport goed, en let goed op mn eten!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
de breedte van je heupen is grotendeels bepaald door het bot daar. Er kan wel iets vanaf, maar als je wat breder gebouwd bent, blijft dat zo.
Moet je maar eens voelen waar je botten zitten daar.
Ritsuka
9 jaar geleden
krachttraining doen helpt goed, spieren opbouwen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ritsuka ze zijn best breed ook qua bot maar er zit ook nog best een hoop vet overheen. Als dit weg zou zijn ben ik een stuk minder breed
Ritsuka
9 jaar geleden
als vrouw houd je vaak vooral vet vast op de buik en heupen, en dit is ook noodzakelijk voor de vruchtbaarheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
beetje flauw maar:
http://betterlijf.wordpress.com/2012/03/05/129/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vetopslag is ook deels genetisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vetopslag wordt hormonaal bepaald, daar zit een erfelijke factor in, maar de voedings factor is groter.
Dan heb ik het over de soort voeding, niet over hoeveelheden.
Ritsuka
9 jaar geleden
wat heeft de link over botten te maken met de vraag?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als reactie op je eerste reactie over brede heup botten.
Je reactie is correct, maar als iemand een meter breed is heeft dat natuurlijk niks met botten te maken.
(ik heb het nu niet over de vraagsteller)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn mensen met een zandloper figuur of appelfiguur,jij hebt een zandloper figuur,maar je kunt wel wat vet wegkrijgen bij je heupen,al moet kje zeker volharden,met vooral sport

Antwoorden (1)

Ga vooral door met afvallen en letten op je eten, mocht het (nog) nodig zijn. Dat is een zeer goede basis.

Het verschilt per persoon, alhoewel de meesten ietwat overtollig vet aan de heupen overhouden. Voor dat geval werkt zwemmen, skaten en fietsen goed. Bovendien worden de spieren in die streek met de genoemde oefeningen goed gestimuleerd.