chemie tussen 2 mensen die elkaar amper kennen, wat is dat ????

Ik kwam plots iemand , een man tegen op een inspiratiemiddag, een dag van delen , waar hij stond met zijn biologische producten,ik heb hem ooit daarvoor in een flits is op een dansavond gezien,en zonder dat ik er over nadacht vroeg ik of hij me even wilde vasthouden, wat hij ook deed.Toen plots voelde ik een bepaalde chemie tussen ons, wat ik nog nooooit eerder heb gevoelt bij iemand , als wel het zelfde dat ik vroeg of hij me even wilde vasthouden,wat ik nog nooit bij een vreemde eigenlijk gevraagd heb,ik heb 4 weken later biologische producten bij hem gekocht en nu waren de rollen omgekeerd ,pakte hij me vast en kwam weer dat speciale gevoel naar boven , ik voelde van zijn kant dat ook , er waren geen woorden van beide kanten ,alleeen het gevoel en oog contact, wie kan hier iets over zeggen wat dit is ,het is voor mij totaaaal nieuwe ervaring.g

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Het zou kunnen zijn dat je zielsverwantschap met deze persoon voelt en hij met jou. Je herkent zo'n persoon als het ware uit duizenden en hij is je meteen vertrouwd zonder dat je eerst van alles en nog wat over jezelf hoeft te vertellen en dingen uit hoeft te leggen. Zo'n ontmoeting is heel bijzonder want je komt bepaald niet iedere dag een mens tegen die jouw solemate is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Een sole is een (schoen)zool... Je bedoelt vast "soulmate".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor de verbeterde schrijfwijze.

Andere antwoorden (1)

Sommige mensen hebben een natuurlijk charisma. Deze man heeft dat bij jou en maakt daardoor grote indruk op je.
Antoni