is chilipoeder net zo evectief als chilipeper bij afvallen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Heb jij dan effect ondervonden van chilipeper?
Ritsuka
9 jaar geleden
Als het al werkt, is het effect minimaal.
Voldoende bewegen en slapen, en op je porties letten (niet te veel en niet te weinig) is het enige dat echt werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige dat beide producten doen is je hartslag omhoog gooien. Hierdoor word je bloedcirculatie versneld en daardoor je stofwisseling en afvalstofhuishouding gestimuleerd. Bekende werking, ook van sommige afslankproducten. Echt veel afvallen doe je er niet mee en het kan hartkloppingen geven. Bij mensen met een zwak hart/hartproblemen kan het zelfs nog ergere gevolgen hebben. Mijn advies: niet aan beginnen!

Antwoorden (1)

Ja.

Het werkt beide niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Haha, duidelijk
Castle
9 jaar geleden
Plus. Er zijn geen magische middelen waarvan je zomaar afvalt. Gezond eten en bewegen is vaak de enigste oplossing.