Nee! Vies he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ze staan buiten altijd en het weer maakt ze schoon...

Is het zo dat een karretje niet meer in roulatie genomen wordt omdat het te vies is, dan wordt het wel schoongemaakt en weer terug in de rij geschoven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Eerst nee, en dan weer ja, als ze vies zijn. Wat ingewikkeld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach als je dit ingewikkeld vind ;)
het is gewoon NEE met uitzonderingen, logisch toch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze staan niet altijd buiten,
dus ja, maar meestal niet.
Bij 'ons' in de Super de Boer staan ze buiten, en worden ze dus schoongemaakt door de regen, verder niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, pas als ze in de sloot hebben gelegen....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,als ze buiten in de regen staan1 Ze zijn net zo als sommige ovens;"zelfreinigend"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch twijfel ik een beetje aan bovenstaande antwoorden.
Als je ziet, hoeveel reklamefolders, bloemkoolknoesten en boodschappenlijstjes er in de meeste winkelwagentjes liggen, zou je na een paar maanden zo'n stapel van die ellende in de wagentjes hebben, dat er niets meer bijpast.

Het kán natuurlijk, dat er af en toe iemand 'winkelwagenleegmaakdienst' heeft, na winkelsluiting.
Ik zie ze alleen met hele rijen wagentjes op de loopbanden, maar nooit iemand, die wagentje voor wagentje alles leeghaalt.

Misschien worden ze eens in de zoveel maanden allemaal meegenomen, schoongespoten en nagekeken op mankementen - ik denk, dat dit zo is, anders zouden er veel vaker kapotte wagentjes rondgeduwd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons haalt de caissiere er steeds alle natte foldertjes uit als het karretje langskomt
Bij ons in bij super markt gaan ze na sluitingstijd allemaal naar binnen dus ze blijven voorlopig gewoon schoon...
Maar ze worden denk ik gewoon niet schoon gemaakt. Maar ze zijn wel gewoon schoon hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige supermarkten laten ze een keer per jaar schoonspuiten. Daarnaast maken ze echt hele vieze wagens, waar iets in gelekt is zelf schoon. Verder laten ze het zo.

Ach, hoe vaak maak jij je boodschappenkrat schoon?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees van niet, hoop van wel. Dan nog niet eens gesproken over huisdieren en kinderen die met hun vieze schoenen in de kar zitten, waar iemand anders zijn bloemkooltje weer neerlegt.. Iekssssss!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mag hopen van wel, maar ik vrees van niet ze zijn altijd zo goor en zelfs in de beste supermarkt van Nederland in Axel die een vermelding had
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit wel eens met eigen ogen gezien hoe een rij winkelwagentjes met de hogedrukspuit werd schoongespoten. Ze worden dus wel eens schoongemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons in zuid worden ze bij de deka elke vrijdag zeer grondig schoongemaakt

zeer nauwkeurig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij onze C1000 staat bij de ingang een flacon, waar je zelf met bv. keukenpapier het handvat kan schoonmaken.Ik zie het de mensen niet doen, maar het kan dus wel.