Is dit een gevaarlijk bultje?

Ik voelde gisteravond ineens een bultje in mijn hals. Ik voel het alleen als ik op een bepaalde mijn hoofd draai. Je kan het bultje niet zien als ik dus normaal sta. Wel kan ik het vastpakken. Het glipt dan wel weg maar ik ben heel bang dat het iets ernstig is. Ik dacht dat het een op gezet lymfeklier was maar volgens mij kan je die niet vast pakken. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben trouwens niet ziek geweest de laatste tijd alleen een beetje last van me keel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/lichamelijke-klachten/bultje-onderhuids-hals-bewegen.342661

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk is het een vetbultje, die kun je vastpakken en een beetje heen en weer bewegen. Een vetbultje is niet gevaarlijk. Ga even naar je huisarts om zekerheid te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap nooit waarom mensen dit soort vragen stellen via internet en dan een reactie verwachten van de gemiddelde bezoeker! Het kan van alles zijn; zoals opgezette klieren. Als je je er rot bij voelt en het gaat niet weg, bezoek dan je huisarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik 10 plusjes kon geven dan deed ik dat.
tinus1969
9 jaar geleden
Precies -de huisarts kan dit zien en voelen. Wij niet. En de gemiddelde arts heeft er ook meer verstand van dat de gemiddelde goeievrager. http://www.goeievraag.nl/help/medisch
Heb ik ook!
Het is een gesprongen kliertje!
Het doet geen kwaad, want zelfs mijn dokter heeft het en hij weet wat gezond is en wat niet!
Bij sommige mensen gaat het weg en bij sommige niet,
Je kunt er helaas niets aan doen, maar het is noet erg dus,
Wat maakt het uit?