Welke apparaten op de sportschool kun je het beste gebruiken om je lovehandles kwijt te raken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

niks geen sportschool. 2 keer 100 sit up's op een dag en hadsekidie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je moet doen is vet verbranden. Dat kun je heel goed doen op bijvoorbeeld de loopband of op een fiets. Dit moet je minstens 20 min doen want de verbranding start pas na 20 min. Dus advies: 30 min.

Daarna ga je gewoon lekker buikspieroefeningen doen, en daar staan genoeg apparaten voor denk ik in de sportschool. Pak ze alle kanten: onder, boven, midden en zijkant.

Minimaal 2 keer 1 uur in de sportschool, maar bij voorkeur 3 keer 1 uur.

Succes!