Is sebamed echt beter voor je huid dan gewone zeep ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Amadea
9 jaar geleden
Als je een gevoelige huid hebt wel. Heb je die niet, dan kan je net zo goed andere (goedkopere) huidverzorgingsproducten kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Persoonlijk vind ik van niet. Er betreft de reactie voor mij, en zijn wel minstens 20 soorten zeep voor de gevoelige huid. Die van Sebamed is niet persee de beste voor de gevoelige huid.
Amadea
9 jaar geleden
In mijn reactie staat echt niet dat Sebamed de beste zou zijn. Maar wanneer je een gevoelige huid hebt het voor die huid beter is dan gewone zeep. Naar andere merken wordt niet gevraagd.

Antwoorden (1)

Sebamed heeft maar een zuurtegraad van 5.5. Daardoor beschermt het je huid tegen irritaties en acne enz. Het is eigenlijk 'zeep zonder zeep'. Ik gebruik Sebamed al een tijdje en bij mij helpt het heel goed. Ik heb een lastige huid: in de T-zone een vettige en op mijn wangen een droge maar met Sebamed is het heel wat verbeterd en nu heb ik hier veel minder last van! Zeker als je de Sebamedzeep combineert met de dagcrème van Sebamed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus mijn antwoord op je vraag: Ja :)