Wordt je van fenegriek ook dikker bij je buik?

Ik hoorde dat je van fenegriek dikker wordt daarom wou ik het namelijk gaan slikken (1.80 53.5 kilo) maar ik zou het graag niet op mijn buik willen hebben heeft een van iullie daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe denk je overal aan te willen komen behalve je buik?..
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je begeleiding? Een goed schema via een dietist lijkt mij het beste
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tieten!: (sorry)
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/9403-fenegriek-geheim-van-een-vollere-boezem.html
Geen idee of het werkt, dus daarom bij de reacties.

Antwoorden (1)

Het ligt zo op het oog niet voor de hand om dit zaad te gebruiken als je van je dikke buik af wilt. Of toch wel? Zoals eerder geschreven heeft de vetverdeling een grote hormonale component. Mannen en vrouwen na de middelbare leeftjd, die ook minder vrouwelijke hormoon (oestrogeen) hebben, krijgen door teveel eten, onvoldoende spieren en stress vooral rond het middel hun vetopslag. Wat ligt er meer voor de hand dan dit te verhelpen met een natuurlijk oestrogeen? En dat is dus precies wat fenegriek bevat. Het is dus niet zozeer een manier om minder zwaar te worden, daarvoor zijn andere dingen nodig. Maar om verandering te brengen in die hardnekkige vetverdeling, die ervoor zorgt dat we ondanks de juiste training en de juiste voeding nog steeds een buikje houden, is dit een goed hulpmiddel.
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraagsteller wil juist aankomen... en dat kan ik me wel indenken als je 1.80 m. bent en je weegt slechts 53,5 kilogram...
Zal geen min geven omdat je inhoudelijk een goede uitleg geeft, maar het lijkt er op dat je de vraag niet helemaal goed gelezen hebt.
fremar
9 jaar geleden
Ja,maar ze wil niet bij de buik aankomen en blijkbaar gaat fenergiek dit juist wat tegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt, maar nergens in de vraag staat dat hij/zij een dikke buik heeft. En dan vind ik je antwoord, met name de eerste zin, een beetje misplaatst.