vanwege meer zonlicht.zonlicht heb je ook nodig om vitamine d aan te maken,wat weer helpt tegen depressie's en dergelijke..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

omdat het langer licht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het in de winter erg koud, en na de winter komt de lente en word het weer warmer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het in de lente weer lichter en warmer word.
alles begint weer te groeien en te bloeien.
mensen kunnen weer lekker naar buiten
14 jaar geleden
Lente betekend opwarming, langer licht en nieuw leven, fluitende vogeltjes en huppelende lammetjes...
Als je daar niet blij van wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemoedstoestand van de mens wordt beïnvloedt door o.a. de jaargetijden.

Lente - Fris, vrolijk, nieuw, leven

Zomer- Warm, loom, lui, groei

Herfst- Afkoeling, einde, storm, afsterven

Winter- Koud, afsluiten, cocooning, slapen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles ontluikt, de vogels gaan zingen, de zon geeft weer helderder, intenser licht, de dagen langer en de temperatuur buiten weer lekker... De moestuin leeft weer...

Talloze redenen om vrolijk te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen vinden de zomer heel lekker. Ijs, strand, zon, en vakantie. Om zomer bijna komt, daarom zijn mensen alvast heel vrolijk in de lente...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Korte rokjes (ik word er tenminste vrolijk van).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vrij eenvoudig.

In de herfst 'sterft' de natuur. Deze maakt zich op voor de koude winter. De natuur gaat slapen zeg maar. Het wordt ook donkerder.

In de lente wordt de natuur weer wakker en wordt opnieuw geboren. Daarin is de natuur weer jeugdig en jong.