Ik wil een nieuw merk in de Markt zetten met daarbij nieuwe producten. Hoe kun je in contact komen met bekende mensen om die jou product te geven?

Hoe kun je contact komen met bekende mensen/ BNN’ERS?

Beste,

Ik wil een nieuw merk in de Markt zetten met daarbij nieuwe producten. De doelgroep gaat toch een beetje de mensen worden met wat meer centjes. Hiervoor wil ik in het begin graag voetballers een product geven en bekende mensen . Mijn vraag is hoe je dat? Ik volg er veel op instagram maar daar gaan ze nooit op reageren het zelfde geld voor fb en Twitter. Moet je hiervoor echt connecties hebben? Of zorgen dat je bij de managers kan komen?
En hoe zorg je er dan voor dat ze bijv een foto maken met jou product? Of doen sommige dit uit hun zelf uit beleefdheid?

Kortom een boel vragen hopelijk kan iemand mij helpen met een beetje ervaring

Mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik zou het groter aanpakken, bel of mail (serieus) naar RTL bijvoorbeeld.
Stuur een serieuze brief naar een bekend voetbalteam, SBS etc.

Interactief vragen stellen op Twitter bijvoorbeeld levert niets op.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt uiteraard samples rondsturen naar mensen van wie jij denkt dat ze bij je merk passen (waar gaat het om eigenlijk? tassen of kleding ofzo?)
Dan kun je alleen maar hopen dat ze het zo mooi vinden dat ze het prive gaan dragen. En dat ze dan daarmee toevallig op de foto gezet worden bijvoorbeeld.

Uiteraard moet je die samples dan sturen naar de manager. Hoe bekender de persoon hoe meer deze persoon uiteraard toegestuurd krijgt. Denk dus niet te groot.