Helpt gewone deodorant ook tegen zweetvoeten?

Toegevoegd na 37 seconden:
En zo ja: welke helpt dan het beste of maakt dat niet uit?

Toegevoegd na 2 uur:
Liefst producten vermelden die ook in België verkrijgbaar zijn :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Nee, gewone deodorant werkt niet tegen zweetvoeten, maar ook niet tegen zweetoksels of andere zweetplekken. Deodorant werkt tegen de zweetgeur. Je brengt het aan nadat je je gewassen hebt, anders werkt het niet. Breng je het aan als je al een zweetlucht bij je hebt, dan zal de deodorant zich mengen met de zweetgeur, wat niet lekker is.
Anti transparant werkt wel tegen het zweten, je kunt dit ook op of onder je voeten gebruiken. Goede zijn: Odorex extra dry, Syneo 5 en bijvoorbeeld Therme.
Niet de goedkoopste, maar wel een prima product is Syneo 5, je brengt dit aan nadat je je voeten/oksels of andere lichaamsdelen hebt gewassen en laat het drogen. Na het drogen kun je je aankleden. Dit middel werkt tot 5 dagen en hoeft niet dagelijks gebruikt te worden. Het kost ongeveer 20 euro en is bij iedere drogisterij verkrijgbaar.

Toegevoegd na 2 uur:
Syneo 5 is bij alle apotheken in België te koop, maar ook bij het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gebruik medex creme!

Het is een crème die je voor je oksels/voeten kan gebruiken. Je moet het dus 1x per week insmeren. En klaar is kees! En bovendien bespaar je ook nog eens veel geld. En het is goed voor de milieu!!