Hoe weet ik of er iets in mijn drankje is gegooid?

Bij een avondje uitgaan vannacht ontmoette ik een aardige man, ik kreeg mixdrankjes van hem en we hadden leuke gesprekken. Tot dat hij mij vertelde dat hij handelt in drugs, maar in hele grote getalen. (schepen vol). Toen werd ik bang dat er iets in mijn drankje is gedaan. Ik had nergens last van maar nu, 12 uren later, heb ik best wel last van mijn buik. Bestaat er iets dat in een drankje gedaan wordt dat pas later effect heeft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
Dat zou vreemd zijn. Meestal word er iets in je drankje gedaan zodat je gelijk met deze persoon mee gaat.
waarom zou je het nu pas merken? Je bent toch al thuis?
ronron1212
9 jaar geleden
Schepen vol drugs ja ja
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt ook erg aannemelijk dat een drugshandelaar van het kaliber Pablo Escobar aan wildvreemde mensen gaat vertellen dat hij drugsdealer is en dan iets hun drankjes gooit. ;-)
anneliez
9 jaar geleden
Ik denk dat die buikpijn alleen maar komt door je angst dat je iets hebt. Zet het van je af, als hij je had willen drogeren had je nu wel andere verschijnselen dan een beetje buikpijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, de kans dat hij iets in je drankje heeft gedaan is vrijwel 0. Net zoals dat die man inderdaad een grote drugshandelaar is. Ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat iemand wat in mijn drankje had gedaan (waarschijnlijk mijn sinas aangezien voor die van iemand anders), de gevolgen van drugs/pillen in je drankje zijn echt anders dan wat buikpijn de andere dag...
Castle
9 jaar geleden
Zoals de mensen boven aangeven is er niets om ongerust over te zijn. Waar ik me wel zorgen om zou maken is dat je te goedgelovig overkomt. Iemand verteld je dat hij schepen drugs dealt in schepen vol....? Ook dat je zomaar drankjes laat geven door een vreemde. Wat als zo'n rare kwast wel iets in je drankje zou doen. Ben jij wel 16 jaar?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Noooit zomaar drankjes aannemen van vreemden!

Antwoorden (1)

Naar de huisdokter gaan en vragen voor een plastest. Voor een bloedtest is het te laat denk ik, maar als ze een plastest doen weten ze het zeker. Alhoewel ik twijfel of ze het echt zouden doen.