Welke app kan me helpen om buikspieren te krijgen?

Ik ben een vrouw en wil graag tegen de zomer een strakke buik. Ik zoek een app voor op mijn iPhone (ios 6) die me daarmee helpt. Het liefst een app die me er ook aan herinnert dat ik mijn oefeningen moet doen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is geen app ter wereld die je in 4 weken een strak buikje geeft...
Ritsuka
9 jaar geleden
Geen
Ritsuka
9 jaar geleden
Je moet werken aan je voeding, en liefst cardio en krachttraining doen.
En je bedenken dat een volledig strakke buik voor de meeste vrouwen niet haalbaar is op een gezonde manier. Een klein laagje vet is noodzakelijk voor de vruchtbaarheid.
Ik weet niet waar jij je mee vergelijkt, maar de dames in de bladen zien er ook niet elke dag zo uit.
Ritsuka
9 jaar geleden
http://itrainthereforeieat.com/2013/09/09/the-lean-physique-and-why-its-dangerous/

Antwoorden (2)

Een goede app is Noom Coach. Je kan een eet-logboek bijhouden die de caloriën voor je telt maar het is Amerikaans dus het kent niet alle Nederlandse dingen. Het heeft ook een workout functie die je kan tracken met GPS en het aantal verbrande caloriën meet.
CardioTrainer is een andere app en focust zich alleen op workout. Je kan er verschillende kiezen en door GPS volgt de app je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik heb die van noom bekeken, die gaf mij veel te lage kcal, lager dan mijn bmr
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt inderdaad. Ben er serieus ooit mee bezig geweest en toen ik gewicht begon te verliezen verlaagde hij mijn kcal naar 1900 per dag.
Ritsuka
9 jaar geleden
Bij mij naar 1600 of zo, terwijl mijn bmr 1800 is en ik per dag 2300-2500 verbruik.
Dagelijkse trainingen is er een goede app voor, het logo ziet er zo uit: http://a4.mzstatic.com/us/r30/Purple/v4/d2/6f/78/d26f7801-e4ae-ea06-5668-415316097771/mzl.prcohhir.175x175-75.jpg