is de kans groot dat je in je slaap sterft?

kan een persoon zoals ik die een gezonde tiener is makkelijk sterven in zijn slaap?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
15.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan,maar dit komt heel zelden voor dus denk er maar verder niet over na want anders verpest het je leven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je met "makkelijk" bedoelt dat het nogal eens gebeurt? Dan is het antwoord; Nee!
Je kan ook neerstorten met een vliegtuig, maar hoe vaak gebeurt dat?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
nee, daarin moet ik je teleurstellen, die kans is niet erg groot
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dus de kans dat dat gebeurt is bijvoorbeeld 1 op de 10.000 ofzo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bijna onmogelijk dus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bijna onmogelijk,maar niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Maria16
Ja, het is ook bijna onmogelijk dat je 4 uur, 27 minuten en 41 seconden na je laatste verjaardag sterft. Maar niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet er alles van Gesp,heb het van nabij meegemaakt.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
het is echter wel onmogelijk dat je 4 uur, 27 minuten en 41 seconden voor je laatste verjaardag sterft

Antwoorden (3)

Makkelijk niet,maar het is niet uitgesloten want het komt wel degelijk voor.

Je hoort het vaker bij sporters die heel intensief hun sport beoefenen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar over het algemeen genomen loop je eerder het risico buiten in het verkeer om te overlijden dan dat dit in je slaap gebeurt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je gezond bent zal de kans dat je zomaar doodgaat in je slaap niet groot zijn. Kijk; je kunt natuurlijk allerlei gekke dingen bedenken waardoor dat wel zou kunnen (verstikken in je lakens of iets dergelijks) maar daar zou ik als ik jou was niet teveel zorgen over maken. Als je toch heel erg bezorgd bent kun je beter medisch advies vragen van een dokter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kans bestaat wel degelijk. Alleen is die kans heel klein. Als je ongezond bent (roken, drank, te veel eten en zonnebrand) is de kans groter dan als je gezond bent. Maar als je te veel sport, bijvoorbeeld je zit op voetbal, hockey en fitness te gelijk. En vult daar naast je school/werk je dagen mee dan is dat even schadelijk.

Maar als je gezond eet, gezond drinkt, niet rookt, één sport beoefend, en voldoende rust pakt naast je school/werk dan is de kans erg klein.

De kans word ook verminderd als je goed slaapt, goed slapen is 7-9 uur per nacht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo zonnebrand als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonnebrand is erg schadelijk voor je huid en kan het aantasten. Maar je kan er echt niet doodaangaan!