Hoe krijg ik mijn kleine hoofd groter?

Ik heb van mezelf een redelijk klein hoofd en ik ben de laatste bezig met fitnessen. Hierdoor zijn de verhoudingen een beetje weg. Heeft iemand een manier om dit op te lossen? Door bijvoorbeeld aan te komen of creatine te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6K
Amadea
9 jaar geleden
Door heel kort haar te hebben, en als je een bril draagt een niet-opvallend montuur te kiezen. Het formaat van je hoofd zelf kan niet veranderd worden, dat is genetisch bepaald.
Ritsuka
9 jaar geleden
je kunt de grootte van je hoofd niet veranderen. Niemand anders valt dit op hoor, dit zie jij alleen.
Ritsuka
9 jaar geleden
met aankomen heb je alleen de kans op een boller gezicht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Woeste baard laten staan ;-). Vooral niet teveel op dat soort schoonheidsfoutjes letten; zoals hierboven al aangegeven vallen anderen er toch niet over (en als ze dat wel doen zijn het eikels ;-)).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt allemaal voor de reacties!

Antwoorden (2)

Je geeft aan te fitnessen, dan zul je bekent zijn met creatine. Dit houd vocht vast en daardoor zal je hoofd wat dikker/groter lijken. Veel vocht nuttigen is ook een werkzame factor om het gezicht wat dikker/groter te maken.

Wil dit niet werken is er altijd nog anabolen (Grapje en niet aan te raden).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij kan je je hoofd niet groter maken dan hij is, dat is genetisch bepaald. je zou misschien je kaken geprononceerder kunnen maken door je kaakspier te kunnen trainen door heel hard te bijten in een bal.