Hoe kan het dat na het sterven het kijkt of je jaren jonger bent geworden?

Mijn vriendin leek na haar dood jaren jonger. Het leek zelfs of er een vage glimlach op haar gezicht lag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Amadea
9 jaar geleden
Omdat dan alle lasten van je af gevallen zijn.

Het beste antwoord

Omdat je gezicht dan volledig ontspannen is. Veel mensen fronsen onbewust, of kijken gestrest.
Als je overlijd, ontspant alles. In combinatie met het liggen in de kist (en vaak het werk van de mensen die de begrafenis begeleiden) zie je er dan een stuk relaxter en daardoor jonger uit.

Toegevoegd na 36 minuten:
Goede toevoeging uit reacties: "Tevens krimpt de huid zodat alle rimpels wegtrekken en de huid weer strak en glad wordt"

Ook verdwijnt dan het vocht wat iemand mogelijk vasthield, zoals bijvoorbeeld wallen onder de ogen.
Ritsuka
9 jaar geleden
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Tevens krimpt de huid zodat alle rimpels wegtrekken en de huid weer strak en glad wordt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarom lijkt het ook.of je nagels gegroeid zijn,of dat je baard is gaan groeien, maar dat komt idd door het terugtrekken van de huid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prima antwoord: +