Waar in Nederland kan je een 3d print van jezelf laten maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
Op welke schaal? En alleen een buste of alles?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me kicken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal. Volgens mij kunnen ze dan zo'n poppetje van je maken van Barbie grootte?

Het beste antwoord

Bij de Ridix winkel in Rotterdam.

Je kan bij de winkel een 3D poppetje van jezelf laten maken: Je laat eerst een foto van jezelf maken en 10 minuten later is jouw 3D geprinte mini me klaar: Uiteraard helemaal in kleur. Je kunt zelfs meerdere personen tegelijkertijd laten scannen en de hele groep tegelijk printen.