groeien er weer nieuwe neus haren wanneer er haartjes meegaan bv neuspeuteren?

of ga je uiteindelijk het leven door zonder neushaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
nee, uiteindelijk ga je door het leven met meer neushaar dan hoofdhaar

Antwoorden (2)

De neushaartjes die blijven teruggroeien hoeveel je er ook pulkt,na een tijdje zijn ze terug.
fremar
10 jaar geleden
Neushaar groeit gewoon weer terug net als al het andere lichaamshaar dat je hebt.
(m.u.v. hoofdhaar dat verdwijnt als je ouder wordt natuurlijk.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Hoezo, "verdwijnt als je ouder wordt". Wat een onzin. Min.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het over kaal worden?
ItisILeClerc
10 jaar geleden
Plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat je mijn zin verkeerd gelezen hebt.
Er staat niet "met uitzondering van hoofdhaar, dat verdwijnt als je ouder wordt natuurlijk". je moet het zonder de komma lezen...
Ik had het over "hoofdhaar dat verdwijnt als je ouder wordt", niet hoofdhaar in het algemeen...
Het belang van interpuncties.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
ook verliest niet elke ouder zijn/haar haar