Ik heb soms last van een branderig gevoel in beide armen. Kent iemand deze klacht?

Het heeft niets met mijn hart te maken(volgens de arts)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van wie was deze vraag?

Antwoorden (3)

Heeft de arts dan niet gezegd wat er wel aan de hand was?
Als je je arts niet vertrouwt, dan moet je gewoon een second opinion aanvragen bij een andere arts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht zit er een zenuw klem in je nek of is deze geïrriteerd. Laat de dokter je verder onderzoeken en je eventueel doorverwijzen naar een neuroloog. Vaak gaat een nekhernia (wat een beknelde zenuw in de nek is) gepaard met andere klachten als loom gevoel in de benen en soms moeite met plassen.

Maak je wel even 'bekend', dan weten we iig voor wie we de moeite van het antwoorden nemen.
14 jaar geleden
heb je wel eens last van je schouder(s)? want dit heb ik ook gehad, en dan trekt het inderdaad door alszijnde een brandend gevoel naar je armen! (soms ook zo'n pijn dat je bv moeite hebt met omkleden en dergelijke?) zo ja,dan zou ik even naar fyshio gaan, daar krijg je dan een behandeling waaronder heel waarschijnlijk hitte-lampen! succes dermee!