bloedverlies maar nog niet in mijn stopweek hoe kan dit?

Hallo, ik ben een meisje van 16 jaar en ik slik de pil. Woensdag begint mijn stopweek maar er komt nu al bloed uit mijn vagina. Hoe kan dit en wat is dit? Is het een teken dat je zwanger bent of dergelijke? (wat me sterk lijkt want ik slik de pil goed iedere dag)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Hallo meisje, niets om je zorgen over te maken. Soms komt de ongesteldheid al een beetje los voordat je stopweek begint. Dat is heel gewoon. Als het goed is, wordt het al snel weer een beetje minder en wordt het meer een soort bruinige afscheiding of trekt het weer weg.

Kijk maar eens hier: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/1126-doorbraakbloedingen.html

Blijf natuurlijk de pil gewoon doorslikken zoals je gewend bent. Niet stoppen of op een andere tijd gaan nemen!

Als de bloeding verschrikkelijk hevig wordt, nog heviger dan je hebt bij een normale ongesteldheid, moet je natuurlijk wel naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik had precies hetzelfde.
Mijn dokter heeft een zwaardere pil voorgeschreven.
Werkt Prima!
Wel even met je dokter overleggen natuurlijk !