Heey, als je vaak nagellak draagt kunnen je nagels verkleuren. Je kan de verkleuring uit je nagels krijgen.
Daarvoor heb je nodig :
Citroensap
Een schaaltje
Warme melk

Warn de melk op maar zorg dat je er nog gewoon met je handen in kan.
Wrijf dan citroensap op je nagels maar zorg dat het citroensap niet opdroogt.
Doop je nagels in de warme melk voor een minuut of anderhalve minuut.
Het word een beetje kliederen maar werkt echt !
Als dit niet heeft geholpen heb je waarschijnlijk een schimmel.
Voor een schimmel kan je gemakkelijk een stift of iets kopen die het verwijdert. Vaak niks ernstigs, heeft iedereen wel eens.

Nog veel succes x pinda9510

Toegevoegd na 51 seconden:
De melk doe je natuurlijk in het schaaltje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dit kan duiden op beginnende schimmelnagels/kalknagels, koop bij de drogisterij kalknagelolie en gebruik dat volgens gebruiksaanwijzing. Dit is van vele merken verkrijgbaar, in de link dus een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan proberen om ze te poetsen met tandpasta, google maar eens ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je vaak nagellak gebruikt kunnen je nagels ook een gele kleur krijgen.
Draag je veel nagellak? Als je vaak nagellak op hebt kan het ook zijn dat je nagels daardoor geel worden/verkleuren. Dit groeit vanzelf van je nagel af en waarschijnlijk zijn je nagels dan ook het meest verkleurd aan de uiteinden.

Anders kan het inderdaad ook een kalk of schimmelnagel zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je nagels lakt zie je er normaal niets meer van. Dus ik zou dit doen.