Moet je naar de dokter als je opeens overal (achter oor, nek, achterhoofd, lies) opgezette klieren hebt en koorts hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan ook gewoon een griep zijn. Ook als je niet verkouden bent. Maar je kan altijd even telefonisch met je huisarts overleggen. Dan kan er altijd nog bepaald worden om langs te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja ik zou het wel doen je kunt beter spijt hebben van wat je wel gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt ik zou in ieder geval een afspraak maken dan weet je meer dan als je niet gaat hopelijk heb je hier wat aan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon gaan. Een bezoekje aan de huisarts kost je tenslotte niets. Als er wat aan de hand is kan de huisarts advies geven of doorverwijzen en als er niets aan de hand is ben je in ieder geval gerustgesteld.