Jaarcontract loopt af

En word niet verlengd moet ik iedereen in het bedrijf een afscheidsmail schrijven en zo ja wat moet ik daar dan in schrijven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dat is natuurlijk helemaal aan jezelf. Je kunt op je laatste dag (of in je laatste week) gewoon iedereen een handje geven. Je kunt ook een groot afscheidsfeest geven.
En alle mogelijkheden ertussen zijn ook mogelijk. Doe wat jou een goed gevoel geeft. Een en ander is afhankelijk van je relatie met je collega's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt misschien raar, maar ik zou op de laatste dag gewoon iedereen gedag zeggen en naar huis gaan. Niks geen mailtjes en van dat sentimentele gedoe. Over een paar maanden is iedereen je al vergeten en met een beetje geluk, jij hun ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo moet? Welke goeroe heeft dat bedacht? Als jij dat niet wilt doe je dat niet. Je kunt iets schrijven van jammer dat ik weg moet maar ik zal het persoonlijker doen, gewoon langsgaan (onder werktijd) en eventueel een traktatie als je het naar je zin hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets moet alles mag.

Als je prettig hebt samen gewerkt met je NAASTE collega's is het minste wat je kunt doen ze een hand geven en hen bedanken voor de prettige samenwerking. Als je meer dan prettig met ze hebt samengewerkt, doe je als hierboven en als extra trakteer je hen op een lekkernij. Was het echt gezellig dan zet je het afscheid voort in de kroeg.

Met je "verre" collega's doe je niets. Je naaste collega's vertellen hen wel dat je weg bent.

En...., geen mails sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt met een kleine tractatie afscheid nemen. Handje schudden en klaar. Doe het wel netjes want wellicht kom je ze in de toekomst weer tegen...