Dag van te voren voor boksen geen masturbatie/ejaculatie?

Ben nu al week bezig zonder sex nu dag van te voren was me vriendin beetje zat gespeeld ben niet klaargekomen ze heeft me Alleen gepijpt. Telt dit dan ook als sex? Bedoel kwa onthouding ja tuurlijk krijg je voorvocht maar dat krijg je snachts ook. Ik heb gemerkt dat onthouding 7 dagen lang mijn competitie drang sterk beïnvloed hoop op een snelle serieuze antwoord ! Thanks alvast ik dacht zelf dat sex of masturberen niet erg is als je maar niet klaarkomt kans is wel dat je blauwe ballen krijgt haha. Dus me vraag is niet of onthouding werkt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit telt ook als seks. Iemand oraal bevredigen wordt gewoon gezien als seksuele handeling, ongeacht klaarkomen of niet.
Maar als jou competitie drang sterker wordt door het langere tijd geen seks hebben en jij hebt het idee dat klaarkomen dat pas is, dan zou je nu gewoon goed zitten.