Werken pillen die gewichtsschommelingen stoppen en de spijsvertering bevorderen wel echt goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
en ook door hormonale invloeden (bij de vrouw in elk geval).
is afhankelijk van de tijd van je cyclus.

Antwoorden (1)

wat voor pillen zijn dat dan? als ze voornamelijk vezels bevatten werken ze wel, maar dan kun je ook gewoon lijnzaad halen voor iets van 1,50 per 500 gram.
gewichtsschommelingen heb je altijd, door hormonale invloeden en wat je eet.
Als je bijvoorbeeld iets met veel zout eet, word je gewicht vaak tijdelijk iets hoger, omdat je dan vaak vocht vasthoud.
Rond de menstruatie varieert je gewicht ook wel wat.

Dus nee, er is geen magische pil tegen gewichtsschommelingen, want een schommeling van 1-2 kilo is normaal. Voor spijsvertering bevorderen zijn er wel, maar vaak bevatten die gewoon veel vezels, en dit kun je ook uit andere bronnen halen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie bijvoorbeeld mijn gewicht van de laatste paar weken, dat gaat eigenlijk altijd met een soort golf beweging.
Plaatje bij antwoord
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
www.quads1.nl/dutchpharma-weightcontrol/
Je kan hier een gratisproefverpakking van krijgen. Ik moet elke week nog verplicht gewogen worden en ik word daar iedere keer zo nerveus van dat ik zowat in paniek raak.
Dus zoiets zou misschien wel kunnen helpen op gewicht te blijven dacht ik.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ingrediënten
Garcinia cambogia extract (min. 60% HCA), groene thee extract (95% polyfenolen, 80% catechines, 40% EGCG),
verdikkingsmiddelen (microkristallijn cellulose E460, hydroxypropylcellulose E463), cafeïne anhydrous, citrus
aurantium extract (10%), coating (hpmc, stearinezuur, mcc), natuurlijke kleurstof (titanium dioxide),
antiklontermiddelen (magnesiumstearaat E470b, siliciumdioxide E551) Geen idee wat dat garcina spul is, soort van kruiden denk ik, groene thee extract gooien ze ook overal in tegenwoordig, niet bewezen effect dacht ik.
Verder vooral cafeine, dat werkt vochtafdrijvend en maakt je zenuwachtig en hyperactief, waardoor je vaak meer gaat bewegen. Pas trouwens wel op met Dutch Pharma, dit kwam gelijk naar boven toen ik googlede: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/dutch-pharma/
Ritsuka
10 jaar geleden
http://www.consumentenbond.nl/campagnes/stop-prijsmisleiding/meldpunt/3325697/
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens mij hoefde jij niet af te vallen toch? waarom wil je dit product dan hebben? De mensen bij wie je gaat wegen weten ook wel dat iets kan schommelen, die kijken naar de trend en gemiddeldes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee niet om af te vallen,ik heb nog steeds ondergewicht,niet meer levensbedreigend dat niet.
Ik wil wel graag op gewicht blijven,sommige komen heel snel aan en soms meer dan ze willen.
Dat wil ik dus echt niet,misschien helpt zoiets daarbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kreeg gisteren een SMS-je voor een gratis proefverpakking.
Als het nou werkt kan ik het proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn gewichtsschommelingen zijn best groot,ik ben weer afgevallen,en dan weeg ik de ene week 39.0 kilo en de andere week 41.2,dat snap ik niet.
Dat is op een hele nauwkeurige weegschaal bij de diëtiste.
Ritsuka
10 jaar geleden
heb je die sites gelezen die ik je gaf over Dutch Pharma? het zijn oplichters, je zit vast aan een abonnement
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik schommel ook vaak 2 kilo in een week hoor, dat is niks bijzonders.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb het gezien van Dutch Pharma dat doe ik dus niet. Maar ik krijg wel kritiek hoor,ze zeggen dat het niet normaal is zoveel verschil in 1 week ,maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik weer was afgevallen,ze vinden me ook lastig te behandelen..