Stel, je hebt een week geleden gaatjes geschoten. Kun je dan voor een korte periode (2 uur) je oorbellen uitdoen en vervolgens weer indoen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan wel alleen er kan dan wel troep in het gaatje komen waardoor de oorbel er moeilijker in gaat. Ik had dat met mijn neuspiercing. Die deed ik uit voor mijn werk en kreeg hem er weer moeilijk in en pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Binnen 2 uur groeien de gaatjes echt nog niet dicht. Dit zal echt wel langer duren dan een hele dag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het proberen, maar de gaatjes kunnen wel degelijk dichtgroeien. Jaren geleden zijn op vakantie de oorbellen van mijn zusje kwijtgeraakt, nadat ze nog maar een kleine maand gaatjes had. We hebben toen gelijk nieuwe oorbellen gekocht, maar toen we die ongeveer een uur later in deden bleek het gaatje al een beetje te zijn dichtgegroeid. Ze kunnen in twee uur dus wel dichtgroeien!