waarm schelden kinderen?

ik heb ooit meegemaakt dat een kind brutaal was tegen de juf, waarom doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uit onmacht. Ze weten dat de volwassene de baas is, maar willen toch tegen hem of haar ingaan. Het ene kind doet dat door schelden, het andere gaat schoppen, slaan of bijten.
Het meisje uit jouw voorbeeldfilmpje is een extreem geval, zij is waarschijnlijk als baby en peuter verwaarloosd geweest. Daardoor is zij hondsbrutaal, ze kan zich niet inleven in de emoties van een ander persoon. Ze zit in een tehuis om te worden gecorrigeerd; het is te hopen dat zij een beter mens zal worden anders ziet de toekomst voor haar er bepaald niet rooskleurig uit....
Amadea
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ken dat filmpje, het maakt deel uit van een groter geheel. Het filmpje is bewust opgesplitst om het kind extra slecht voor de dag te laten komen. Terwijl het eigenlijk best een verdrietig verhaal is.