Wie heeft ervaring met het laseren van couperose? Kosten, pijn, nabehandeling, effectief?

En weet iemand ook alternatieve behandelingen..? Ik heb alle mogelijke crèmes al gehad ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meschien de alternatieve geneeswijze, als alternatief, haha de naam zegt het al.
Ik heb er verder helemaal geen ervaring mee, alleen dat een oom van mij er ook last van heeft.

Het beste antwoord

ik zie weinig reacties na een aantal dagen.
daarom kom ik met het volgende:

alternatieve behandeling zou kunnen in de vorm van een gezichtsbruiner.
klinkt raar, echter couperose (en psoriasis) verbeteren na een 3mndlijkse kuur met uvb - licht.
dit kan op advies van een dermatoloog en
als je goed verzekerd bent word het volledig vergoed.
vraag ernaar bij de dermatoloog.

het effect is waarschijnlijk niet blijvend
laseren mogelijk wel. maar, daar weet ik het fijne niet van.