Pijnlijk gevoel in de knieën tijdens een warm voetbad, hoe kan dat?

Tijdens een warm voetbad een kloppend gevoel in de knieën, waardoor kan dat komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan komen omdat jouw voeten meteen in aanmerking komen met warm water. Je voelt dat en dit gevoel gaat via de zenuwen omhoog. Het kan dat de knieën er anders op reageren. Dit is een respons van het warme water via de zenuwen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, dankjewel voor het antwoord.
Vond het al vreemd omdat ik verder nooit last heb van de knieën.