ik heb meer dan twee jaar een bult op me voorhoofd, kan ik hiervoor naar de doktor?

Steeds meer mensen merken het op dat ik 2 bulten op me voorhoofd hebt.
Ik wist dit al en heb dit meer dan twee jaar.
Wanneer gisteren een familielid dit weer opmerkte, ben ik bereid om iets tegen aan te doen en het irriteert me vreselijk.
maar is dit iets om naar de doktor te gaan met resultaat?

Groetjes.

Toegevoegd na 39 seconden:
Me voorhoofd heb*

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gaat het hier om vetbulten, hoewel deze geen kwaad kunnen, kunnen ze cosmetisch wel in de weg zitten. Ja, daar kun je mee naar de huisarts, deze zal de bult verdoven, opensnijden en leeg lepelen, daarna zal het sneetje gehecht worden. Als de huisarts dit zelf niet doet, kan hij/zij je ook hiervoor doorsturen naar de dermatoloog of plastisch chirurg. Het is een kleine ingreep, die niet lang duurt en ook niet pijnlijk is (op de verdovingsspuit na).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien toch eens door je huisarts laten chekken . Ik denk ook aan vetbulten maar je weet maar nooit ...