Mannen met grote voeten hebben.... grote handen?

Is dit waar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, klopt helemaal niets van....:)

Het beste antwoord

Nee, daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor. Uit onderzoek blijkt dat er geen correlatie is.

Toegevoegd na 3 minuten:
A study of 60 men in Canada suggested that there was a weak relationship between penile length and both body height and foot length.

However, a larger study of 104 men, done by two urologists, found that shoe size and penis size were not correlated. This was backed up by the Definitive Penis Size Survey, which looked at 3,100 men.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja alles is naar verhouding

Toegevoegd na 4 minuten:
men beweerd zelfs als je van je hand een vuist maakt en je verste punt waar je vingers komen een streep zou zetten en dan je hand weer open vauwd de afstand van de streep tot het uiteinde van je middenvinger de lengte is van het mannelijk geslachtsdeel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je toevoeging is vooral leuk op verjaardagsfeestjes, maar uit biologisch onderzoek blijkt dat niet te kloppen. Het gaat uit van het idee dat testosteron zorgt voor een gelijke groei van de penis en de botten in de vingers. Een variatie is dat vrouwen met lange vingers dus meer mannelijke hormenen hebben of hieraan hebben blootgestaan.
Ja. En mannen met een grote neus hebben een grote duim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En mannen met 'n grote auto hebben 'n klein ... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, 'n heeeeeeeeeeeeeele kleine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ter compensatie, hihi
Ik denk dat het klopt. Bij mij klopt het in ieder geval. Ik heb grote voeten(46) en hele grote......handen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb wel grote handen en lange duimen, maar ik heb maat 43.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondanks mijn maatje 41½ van schoen,heb ik nog nooit een dame horen klagen! Misschien beleefdheid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee klopt niet,heb t zelf gezien