hoe duur is regenboog haarverf?

ik wil mischien regenboog haar nemen, maar ik wil eerst graag weten hoe duur het is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vanaf 8,56 per kleur, als je donker haar hebt, dan moet je wel eerst je haar oplichten, anders zie je de felle kleuren niet.
http://www.dreadlockshop.nl/directions-haarverf.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt voor het antwoord

Antwoorden (1)

Regenboog verf is niet als set te koop, je zal de kleuren los moeten kopen. Bij de Dreadlockshop verkopen ze de felle kleuren voor 8,56 per stuk (Regenboog kleuren gebeurd meestal met 5 kleuren, dus je bent er minimaal 42,80 voor kwijt in deze shop). Als je donkerder haar hebt dan lichtblond dan moet je je haar wel eerst ontkleuren, om de felle kleuren tot hun recht te laten komen.