nee.
daar worden ze niet groter van.
van Botox wel...

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk ook eens hier
http://www.choosebeauty.nl/index.php/plastische-chirurgie/2-grotere-lippen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdelijk wel - ze zwellen een beetje. Hoe langer de zoenen, hoe meer ze zwellen. Maar als het zoenen (en zo........) voorbij is, worden ze weer 'gewoon'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe lang moet je dan zoenen, voordat ze op hun maximum zijn?
Als je het zoenen lekker vindt, zwellen je lippen overal. Maar alle lippen slinken later weer tot normale proporties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Allen als je partner er op bijt, dan worden ze een stuk groter.
Is met een paar dagen weer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ze zwellen op omdat ze door het zoenen beter doorboedt worden, ze worden daardoor ook roder van kleur. Je hartslag gaat omhoog en dit veroorzaakt deze doorbloeding. Het is door de natuur zo geregeld dat als je iemand aantrekkelijk vindt je opgewonden wordt, je lippen worden daardoor ook al roder en voller, dit wordt aantrekkelijk gevonden en nodigd uit tot zoenen. Helaas is het wel maar tijdelijk. (Daarom worden volle rode lippen door lippenstift ook sexy gevonden!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neeee dan had ik er een hele schotel in kunnen stoppen hhaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor dat is weer een broodje aap.!
Anders was mijn lippen nu als de m*f*ck*er groot...