Nee, zolang je voldoende vocht inneemt, kan dat niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt: +
Anders zou iedereen in de tropen zomaar uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Goos1307
Die tweede zin uit jouw reaktie hierboven bevat maar liefst 49 woorden ! Dat maakt "Lezen en interpreteren" inderdaad best wel lastig, ja
;-p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goos1307's reacties zijn volkomen normaal. Ik begrijp niet dat er zo agressief op zijn opmerkingen wordt gereageerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook sorry van mijn kant.
Ook mijn reaktie was niet agressief bedoeld, maar ik had oprecht moeite met het lezen van de reaktie van Goos1307. En in een melige bui heb ik daar een opmerking over gemaakt.
Je huid kan wel wat droger worden als de lucht in huis erg droog is. Maar wie een bouwdroger heeft staan, zal waarschijnlijk vooral last hebben van teveel vocht in de lucht.
Zo'n droger haalt vocht uit de lucht, en zolang je lichaam niet uit lucht bestaat, zal je lichaam er niet van uitdrogen.