Kan wildvlees binnen 2 dagen ontstaan?

Ik heb vrijdag mijn gehoorgang laten vergroten, nu leek er zondag al wild vlees te zitten kan dat. Aan de andere kant zit ook zo'n zelfde bultje, na dezelfde operatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Lijkt me erg snel, maar "wild vlees" of te wel hypergranulatie, kan wel binnen enkele weken ontstaan. Het is het onderhuids bindweefsel wat te snel groeit en daarom deze bultjes veroorzaakt. Je kunt het laten aanstippen bij een arts. Binnen twee dagen is bijna niet mogelijk, maar zou het geen zwelling kunnen zijn, of een vochtbultje of korstje dat na de operatie is ontstaan?