Ik ben een man van 32 en heb ontzettend veel pijn in mijn ballen, de ene is ook harder er groter, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Met 'ontzettend veel pijn in je ballen' moet je ontzettend meteen naar de dokter! Pijn is een signaal van je lichaam dat er iets mis is. Het kan iets onschuldigs zijn, maar het kan ook zijn dat er bijvoorbeeld eentje verdraaid is geraakt, en dan moet je als een speer behandeld worden, omdat de bloedtoevoer naar je bal is afgesloten.

Bel desnoods 112 als je zelf van ellende niet meer weet hoe je de dokter moet bereiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben naar de huisaarts geweest, en die verwees me gelijk door, daar hebben ze een echo gemaakt, en nu zit ik aan de antibiotica!