Combinatie van gezond (verantwoord) eten en vooral ook veel bewegen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Meer calorieën verbranden dan je binnenkrijgt. Verbranden doe je door te verbruiken met sporten en normaal bewegen. Binnenkrijgen hoef ik niet uit te leggen denk ik.
14 jaar geleden
gaan sporten en je eet patroon aanpassen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je kijk op eten te veranderen en de tips die al eerder zijn gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder calorieën tot je nemen en meer bewegen. Blijf wel verantwoord eten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga sporten.
Niet snoepen.
Stop met hapjes eten tussen de maaltijden door.
Eet gezonde maaltijden.
Drink veel water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal het volgende uit je menu:

brood, pasta, aardappelen en rijst
Melk- en melkproducten
koolzuurhoudende dranken
gezoete dranken (ook de light dranken)

Breng het volgende in je menu:
water
veel fruit (meer dan twee per dag, gewoon veel) en groente (ook veel rauwkost)
vlees, vis, eieren, noten
Let op calcium (neem evt. supplement)

Als je dan toch een van de zetmeelproducten wilt eten doe dat dan b.v. 1 x per week (bv een keer per week aardappelen, of 1 x pere week rijst)

in plaats van brood kun je eten: roggecrackers / ontbijtkoek met mate en rijstwafels.

succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontbijten! Dus gewoon brood met bijvoorbeeld light kaas. Tussendoor weinig eten maar wel iets. Bijvoorbeeld een krentenliga Verder wel gewoon je maaltijden nemen. Dus lunch en diner. Oplette op niet te veel jus en sausjes. En toetje gewoon bakje magere yoghurt of kwark. Fruit eten ipv koek. En stoppen met eten voordat je helemaal vol zit.
Uiteraard veel bewegen. Wandelen, fietsen, zwemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt een goede manier van afvallen voor jouw als persoon kan je niet hier als antwoord weg halen. Daarvoor moet je contact opnemen met een gewichtsconsulent aangesloten bij de Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland of een diëtist aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Diëtisten om een afspraak te maken en te kijken wat je huidige patroon is; waar het fout gaat en hoe jij het beste kunt afvallen.

Immers kan er een andere oorzaak zijn dan overeten dat je overgewicht hebt, en dat onderzoekt de gewichtsconsulent of diëtist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 woord!
En dat is
z w e m m e n. . .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NOOIT aardappels en vlees samen eten! De ene dag groente met vlees eten en de volgende dag groente met aardappels, of iets anders.