Ik ben 10 kilo te licht, hoe kan ik het beste aankomen?

Ik ben dus 10 kilo te licht en wil graag weten hoe je het beste kunt aankomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan d'r van mij wel 15 krijgen en ik hoef er niets voor te hebben ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen zou dan inderdaad een goed advies zijn ja, Hahaha, zo ben ik d'r ook aan gekomen.

Antwoorden (5)

een dietist bezoeken en het voorleggen. aankomen is het punt niet, maar het op een gezonde manier doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies menno ik had je antwoord nog niet gelezen,ik heb het zelfde antwoord als jou gegeven. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het er juist niet mee eens. Aankomen is voor sommige mensen net zo moeilijk als voor anderen om af te vallen. Ik ben het wel mee eens dat je dit het beste via een dietiste kunt doen. Die weten welke voeding wel zorgt voor meer gewicht maar op een gezonde manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met aankomen is het punt niet bedoel ik: als je 10 mc tasty's eet op een dag (9800 cal.)je altijd wel aankomt maar dat het niet gezond is
Naar een diëtist gaan, die kan je het beste verder helpen.
Een van de tips die je waarschijnlijk krijgt is dat je een glas rode wijn voor het eten moet drinken. Daar schijn je meer trek van te krijgen. Dat lijkt me geen vervelend advies.
Dus op naar de diëtist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeft geen groot probleem te zijn. Ligt er ook nog aan hoe groot, hoe oud en van welk geslacht je bent. Goed eten kan al helpen. Ik weet dat je van bier goed aankomt, maar dat ik je hier niet adviseren;-)
jc54
14 jaar geleden
Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een dieetist succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha edje, dank je wel ;)
Voor te magere mensen is het vaak moeilijker om een paar kilo aan te komen dan het voor te dikke mensen is om een paar kilo af te vallen. Op gewicht komen is een kwestie van geduld hebben. Eén kilo erbij in drie tot vier weken is al een goed resultaat.

Als u te mager bent, geldt het advies ten minste de hoeveelheden basisvoeding aan te houden. Om het gewicht te verhogen, is het verder nodig vaker wat tussen de maaltijden door te eten. Verder doe u er goed aan regelmaat aan te brengen in het eetpatroon en de tijd te nemen om rustig te eten.

Ook als u te mager bent, is gezond eten belangrijk, zodat u de voedingsstoffen binnenkrijgt die het lichaam nodig heeft, waaronder eiwit, vitamines en mineralen. Eten met veel verzadigd vet is ongezond met het oog op hart- en vaatziekten. Een ‘slagroomkuur’ is dus af te raden! Te vet eten remt bovendien de eetlust, terwijl het juist de bedoeling is elke paar uur iets te eten.

Wat suggesties voor tussendoortjes die naast calorieën ook vitamines en mineralen leveren:

•een beschuit, cracker, toost of knäckebröd, besmeerd en belegd met plakjes banaan, appel of aardbeien, brie of (smeer)kaas met tomaat en/of tuinkers, een lepel tonijnsalade, plakjes gebraden rosbief of fricandeau met wat mosterd of chutney, cervelaat- of gekookte worst met plakjes augurk.
•een tosti met kaas, ham en plakjes ananas of appel
•een mueslibol met kaas
•een plak ontbijtkoek, tussendoorbiscuit
•een glas melk, karnemelk, yoghurtdrank, chocolademelk of milkshake
•een schaaltje vla met yoghurt, yoghurt met vruchten, een ijsje
•een kop soep met stukjes kip of soepballetjes, groente en vermicelli, met een stukje stokbrood

Succes !