Kan je door overmatig gebruik van energy onvruchtbaar raken?

Een oude Dame op mijn werk vertelde dit.. Denk aan ongeveer een treetje energy per week..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Energie drankjes** redbull bullit etc
Ritsuka
10 jaar geleden
geen idee, maar al die suiker en cafeine lijkt mij niet goed voor je hart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal er wel niks mee te maken hebben maar in Frankrijk is dit spul verboden voor jongeren. Nog slechter dan alcohol zeggen ze daar

Antwoorden (1)

ik weet t niet zeker of dit zo is, het zou kunnen dat er inderdaad een stofje in zit wat dit veroorzaakt.
Wel weet ik dat je dit niet overmatig moet drinken, want energy drink zit bomvol suiker enzo. Wanneer je te veel suiker blijft innemen, maakt je lichaam minder aan van insuline geloof ik (of het tegenovergestelde hiervan). In ieder geval, je kan dus suikerziekte krijgen. Dus matig dit wel!