Hoe krijg ik snel grotere biceps?

Ik ben hier al 2 jaar mee bezig en het lukt me maar niet. Ik weet zeker dat ik de goede oefeningen uitvoer. Kan het ook te maken hebben dat ik meer moet eten? Of in speciale volgorde moet eten trainen rusten etc?

Dit heb ik al geprobeerd.
http://www.fitness-weetjes.nl/krachttraining/basisoefeningen-voor-grote-biceps/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
train ook de rest van je lichaam he, anders ben je niet in balans met spiermassa, ziet er onnatuurlijk uit.
En het kan zeker dzijn dat je meer moet eten, en meer eiwitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je turnt 9 uur per week: wat is je vetpercentage? Groeien is lastig als je licht bent.
Mijn gok: meer eten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vetpercentage weer ik niet. Ik ben 18 jaar oud en weeg maar 60 kg. Ik eet zoveel mogelijk. En ook goed. Dus niet snacks en snoep. Alleen niks werkt.
Ritsuka
10 jaar geleden
Dan is je training blijkbaar toch niet helemaal goed.
Probeer eens een programma als Stronglifts 5x5, gratis app te downloaden. Hiermee train je 3x in de week, je hele lichaam en bouw je langzaam de gewichten op. Schijnt voor veel mensen best goed te werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje. Alleen kan ik deze App niet in de play store vinden. Vanavond even kijken op ipad. Bedankt iedereen. Ik zal zo wel een aardig stuk vooruit komen hoop ik
Ritsuka
10 jaar geleden
http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-app-android/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
60kg, zonder je lengte erbij zegt weinig, sowieso zegt het niet zoveel omdat je topsport doet. Waar ik benieuwd naar ben zijn de verhouding koolhydraten, eiwit en vetten, die je eet.
De meningen zijn verdeeld, maar dit moet in verhouding zijn.
Sommige zeggen 50%Kh, 30% eiwit en 20%vet.
Er zijn er ook die koolhydraten minimaliseren en eitwit of vet heel hoog zetten. Ik ben van veel vet.
Minimaal moet je volgens mij op 33-33-33 zitten. Ben je toevallig van de magere kwark en margarine?
Ga over op volle kwark en roomboter en als je het kan vinden: goeie rauwe biologische melk. (dat kan je alleen bij de boer kopen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ps. Je kan aan hoe goed je je spieren kan zien, ongeveer zien hoe "droog" je bent. Hoe droger (minder vet) hoe lastiger het is om spiermassa te trainen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka: Dankje ik heb de app in mijn telefoon staan. Jackd: Ik ben 1.87 oftewel aardig groot in tegenoverstelling van mijn gewicht. Ik eet voornamelijk geen kwark. Wel volle yoghurt. Mijn armen zijn erg slank en wanneer ik mijn spieren aanspan zijn deze erg goed te zien. Dus verwacht dat ik erg ''droog'' ben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens de bmi schaal heb je ondergewicht,
aangezien je ook nog sportief bent, heb je een zeer laag vetpercentage. Een voorbeeld wat een "sterkste man van .. " eet:
Bij het ontbijt werkt hij dagelijks tien eieren naar binnen en ongeveer een kilogram bacon.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Pudzianowski Dit is natuurlijk extreem, maar je begrijpt vast wat ik bedoel: eten.
en veel rusten en minder cardio, hoewel dat waarschijnlijk lastig is met turnen.
Ritsuka
10 jaar geleden
kijk ook hier eens of je wel genoeg eet op een dag: http://www.health-calc.com/diet/energy-expenditure-advanced
Hier heb ik een instructie dingetje gemaakt hoe je het in moet vullen: http://www.health-calc.com/diet/energy-expenditure-advanced Als je dus wilt aankomen in massa, moet je zorgen dat je boven je TDEE gaat eten. Naast je training uiteraard.

Antwoorden (2)

Door goed rust, voeding en training zal dit lukken.
Hoe snel dit zal likken is een beetje aan je eigen! Gewoon geduldig zijn en en 4-5x per week trainen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het over normaal trainingen per week met per keer een lichaamsdeel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik turn 9 uren in de week. En daarnaast savonds nog oefeningen
Veel verschillende oefeningen doen. Variatie is heel belangrijk! Weinig herhalingen (bijv. 4 setjes van 8) met zware gewichten tot spieruitputting.