Is het moeilijk om een lesbische partner te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt eraan. Als jij een man bent wordt dat m niet. Als jij een vrouw bent is het moeilijker dan bij hetero's omdat er veel meer hetero's zijn dan lesbiennes. Vaak ontmoeten zij elkaar via dating sites en ontmoetingsplaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt eraan. Als jij een man bent wordt dat m niet. Als jij een vrouw bent is het moeilijker dan bij hetero’s omdat er veel meer hetero’s zijn dan lesbiennes. Vaak ontmoeten zij elkaar via dating sites en ontmoetingsplaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even moeilijk om een goede heteropartner te krijgen. Je moet op je juiste moment op de juiste plaats zijn.

Antwoorden (1)

Nee, ik denk dat dat niet zo moeilijk hoeft te zijn, mits je je begeeft op de plekken waar je lesbiennes tegen komt. Dus de cafe's die op deze doelgroep zijn gericht, datingsites, sportclubs etc.

Er zijn dan wel minder lesbiennes dan heterodames, zoals iemand in een reactie al aangaf, maar dat betekent dus ook dat je minder concurrentie hebt op de liefdesmarkt. Zie dat dus niet als een nadeel.

Het is daarom denk ik niet moeilijker of makkelijker om een lesbische partner te krijgen dan een heteropartner.
AlphaLimaSierra