Kan het kwaad caffeinevrije koffie te drinken enige tijd voor het slapengaan?

Je zou denken van niet, maar toch...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.9K

Antwoorden (12)

Nee hoor, dat kan zeker geen kwaad....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, voor zover ik weet kan dit absoluut geen kwaad.
Zelf doe ik het ook regelmatig en mijn slaap wordt er niet door beïnvloedt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, waarom zou het kwaad kunnen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dokter heeft mij verteld dat je sowieso beter zulke dingen niet kunt drinken na 13.00uur omdat je anders verhoogde kans op hartklachten kan krijgen.

Je kan maar beter niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als je het te heet drinkt of uberhaupt geen koffie lust
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult minder last hebben dan met gewone koffie. Althans een familie lid drinkt daarom cafeïne vrije koffie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat kan geen kwaad. Tenminste niet voor je nachtrust door de cafeinevrije koffie, aangezien er hier geen energie opwekkende stoffen in zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het heet niet voor niets cafeïne vrij ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan hoe dan ook geen kwaad voor zover ik weet is er nog nooit iemand overleden door een bakkie voor het slapen gaan. Of daar nou cafeine in zit of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar toch wat?? Blijf je er van wakker? kom je niet in slaap? het kan absoluut geen kwaad, ik drink zelfs rustig om 22.00 's avonds nog gewone koffie als ik daar zin in heb en kom gewoon in slaap terwijl ik absoluut geen diepe slaapster ben, ik ben er ook niet mee bezig vraag het mezelf ook niet af, ik denk dat sommige dingen ook een beetje tussen de oren kan zitten.. dat caffeine een opwekker is, is bekend, maar van 1 kop koffie lig ik geen nacht wakker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige bezwaar lijkt me,dat je misschien wat vaker het toilet moet bezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan kwaad... Ook koffie is deel van een geconditioneerde reflex... dus ook geen decafé drinken voor het slapen gaan...