Aan het eind van de dag ziet een deel van de onderkant van mijn voeten er ook uit alsof ik in het water heb gelegen. 's ochtends niet. wat is dit?

Ik heb daarbij ook erg last van zweetvoeten en denk dat dit wel met elkaar te maken heeft. Aan het eind van de dag ziet een deel van de huid onder mijn voeten eruit alsof ik heel lang in het water heb gelegen. M'n sokken plakken dan ook een beetje. 's ochtends is dit niet het geval.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor schoenen en sokken draag je?

Antwoorden (1)

Dit heeft zeker met elkaar te maken, je hebt hyperhydrosis aan je voeten, de kans dat je je voeten stuk gaat lopen is hierdoor veel groter dan bij mensen die hier geen last van hebben, je huid onder je voeten verweekt hierdoor. Ga eens naar je huisarts met dit probleem, zodat deze samen met jou naar een passende oplossing zoekt. Vermijdt in ieder geval scherp gekruid eten, draag het liefst open schoenen en katoenen sokken, ook leren schoenen die kunnen ademen zijn geschikt voor jou. Vermijdt stress zoveel mogelijk.