Dat is een broodje aapverhaal. Om jongeren tegen te houden. Lees hier;

Misverstanden over masturbatie in het Westen
Nog steeds circuleren er fabeltjes dat je van masturberen doof of blind kunt worden. Grote aantallen pubers zijn nog heden ten dage vooral door deze verhalen ten onrechte bang dat de ouders of anderen eenvoudig aan ze kunnen zien dat ze gemasturbeerd hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Da's echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup, helemaal correct. Ik hoor geen steek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ga daar maar niet vanuit
als je doof wordt en je masturbeerd veel dan heeft je doofheid met iets anders te maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van masturberen wordt je gehoor juist beter daar je tijdens het uitoefenen hiervan extra goed luistert of er niet iemand aankomt die je kan betrappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nuja... als je klaarkomt dan hebben je hersens rond de 0% activiteit. En dan hoor je vaak minder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is denk ik even goed onderzocht als de fabel dat je, als je maar hard genoeg op iemands lichaamsopeningen, blaast diens ingewanden kan beschadigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een fabeltje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fabeltje. Mijn gehoor is juiste hardstikke goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als dat waar zou zijn dan zouden er echt veeeeeeel meer mensen doof zijn ,
neeh das echt een fabeltje
14 jaar geleden
denk eens na! Dan zouden alle mannen doof zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt niet doof door masturberen, maar bij veel mensen is het zo dat je tijdens en na het orgasme even een druk in je oren voelt, dan lijkt het alsof je minder hoort. Is na een minuutje weer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat nu nog niet weet! Kun je het testen op je werk. Praat tegen iedereen heel zacht. En turf welke je kunnen horen getrouwd of niet getrouwd. Dan kom je een heel eind met je vraag.