Ik heb pijn aan de buitenkant van mijn beide enkels. Er zit een zwelling . Ik kan alleen heel langzaam lopen want het is pijnlijk. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het alleen een zwelling is, zonder open wonden, dan kun je Arnica (valkruid) erop smeren, dat verbetert de doorbloeding, waardoor de zwelling sneller verdwijnt.
Ook schoenen dragen die de enkels niet raken kan snel verbetering veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nog beter is, gewoon naar de huisarts!