http://www.deonlinedrogist.nl/vichy-dercos-antiroos-versterkende-shampoo-tegen-haaruitval-p-9070.html

deze shampoo help tegen haaruitval hopelijk helpt het ook goed bij jou

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de serie tegen haaruitval van Kérastase (shampo, insmeerlotion, en 2 x per jaar een ampullenkuur). Ik koop de producten bij mijn kapper, en gebruik ze nu zo'n 5 jaar.
Ben er erg tevreden over : 5 jaar geleden door absurd veel stress was ik erg uitgedund bovenop m'n hoofd, en het is welliswaar niet terug-naar-af, maar heilig in vergelijking met hoe het was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je beter een huidarts raadplegen wanneer je er veel last van hebt.

Goede voeding lijkt mij erg belangrijk!

Misschien kun je op onderstaand elink iets vinden, het lijkt mij dat er een oorzaak voor kan zijn.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/20083-haaruitval-door-verkeerde-voeding.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien ook zinvol om er even naar te kijken.

http://nl.mixednews.net/2009/07/15/oorzaken-van-haar-dunner-haaruitval-als-gevolg-van-vitamine-tekort/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat haaruitval door een probleem in de voeding, ziekte of hormonen veroorzaakt wordt, en dat shampoo dan weinig kan doen. Als je allergisch bent voor een shampoo of haarproduct zou het misschien wel mogelijk zijn dat je daardoor haaruitval krijgt, maar ik zou eerder even naar voeding kijken, en de huisarts raadplegen.
ik heb teer shampoo gebruikt.die is zwart van kleur maar niet op je haar. verkrijgbaar bij apoteek en drogist.of anders moet je zink pillen nemen ook bij apoteek genoemd :de k.pil helpt echt!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Babyshampo van zwitsal en niet te warm douchen. Ja haar goed en voorzichtig droogmaken en niet met je natte kop direct naar buiten gaan als het zo koud is. Dat heeft mijn kapper geadviseerd. Maar ja ik wordt al iets ouder en ik denk dat je tegen ouderdomskaalheid niet echt een goed middeltje kan vinden.