Bestaat Spiritisme?

Sommige mensen doe wel of ze met dode mensen contact kunnen hebben maar is dat echt zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is natuurlijk niet zo. Dode mensen kunnen geen contact opnemen, want die zijn hardstikke dood. Hoe zeer ik gelijk heb met deze stelling, kun je afmeten aan het aantal minduimpjes onder dit antwoord.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en toch krijg je van mij een plus wat niet betekend dat je ongelijk hebt :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hoor je hebt gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (4)

Jazeker, mij overkwam dat ook.. en ik weet inmiddels bij wie ik moet zijn om dat nog eens mee te maken..maar daar is hier op GV al zo vaak over gediscussieerd dat ik betwijfel of je veel reacties gaat krijgen en of je er werkelijk iets aan zult hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel mensen zouden wel willen dat spiritisme bestaat. Dan is het evt nog mogelijk contact te leggen. Dat een overleden dierbare definitief weg is, is een ondraaglijke gedachte.
Van deze wens maken sommige mensen misbruik via een techniek die cold reading heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles bestaat,maar slechts voor die mensen,die er in geloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja spiritisme bestaan, maar helaas zijn er ook veel mensen die er misbruik van maken.
Vooral de mensen die er (veel) geld mee willen verdienen.
Want waarom zou je een gave die zo mooi en puur willen gebruiken voor geld...? Dat rijmt niet met elkaar.
De echt spiritisten zijn mensen die anderen hiermee helpen, zonder zelf in de spots te willen staan, en zeker niet om er over de gevoelens van anderen rijk mee te worden.